رویدادها آرشیو خبر ها
افتتاح کلینیک یوونتوس! گامی دیگر در راستای پیشرفت و تثبیتمان به عنوان بزرگترین باشگاه ایتالیا!

افتتاح کلینیک یوونتوس! گامی دیگر در راستای پیشرفت و تثبیتمان به عنوان بزرگترین باشگاه ایتالیا!

پرستیژ و استحکام یوونتوس تنها به میزان موفقیت های ورزشی اش نیست، البته که کسب جام های رنگارنگ اولین و واضح ترین منبع غرور و افتخار است، اما برای به ارمغان اوردنشان نیاز به نواوری و برنامه ریزی برای ظرفیت های باشگاهی است که در خارج از زمین هم دست نیافتنی است. یوونتوس از قبل هم نشان داده که این عوامل را در چنگش دارد، ما استادیوم اختصاصی ساختیم، موزه ساختیم و حالا در کنارش پروژه ی دهکده ی یوونتوس را شروع کرده ایم. دیروز صبح هم کلینیک یوونتوس گشوده شد، یک مرکز سلامتی عالی که با همکاری گروهی سانتا کلارا ساخته شد و در قسمت شرقی ورزشگاه و در کنار موزه در زمینی به مساحت 3500 متر مربع قرار دارد. این سازه ی نو با هدف ادغام سلامتی اعضای باشگاه یوونتوس و تجربه ی خط اول ارائه دهندگان سلامت تاسیس شده است.

 

 

آلدو ماتزینا:

 

کلینیک یوونتوس با هدف ادامه ی قدرتمندسازی روند اقتصادی و بازاریابی یوونتوس بنا شده است، این مرکز برای حمایت کیفی از تیم پزشکی یوونتوس و تمام کسانی که هدفشان درخشش نتایج ورزشی یووه است تاسیس شده، اما در کنارش اتصال تمام شبکه ی های زیرساختی ایجاد شده توسط یووه و بهترین متخصصان را هم بر عهده خواهد داشت. در این مرکز بهترین تکنولوژی های تشخیصی با حمایت جنرال الکتریک استفاده خواهد شد و 39 نفر کادر پزشکی و پیراپزشکی در آن مشغول به کار خواهند شد. ما یک بخش تشخیصی داریم که در آن یک پلی کلینیک با همکاری بهترین کادر تخصصی ایتالیا و نیز استفاده از ابزارهای مورد نیاز طبق نظر آنها وجود خواهد داشت. یک بخش پزشکی ورزشی که اهمیت بالایی برایمان دارد و یک بخش بازتوانی که شامل بخش های اب درمانی و یک بخش سر باز هم می شود. در نهایت، یک بخش برای چک کردن وضعیت بیومکانیک بازیکنان داریم که اجازه ساختن کمربندهای طبی برای هر کدام را می دهد و یک بخش برای بازتوانی روانی بعد از صدمات سنگین و هچنین بازتوانی چشم.

 

 

در آخر ماروتا گفت:

 

ورزشگاه ها در ایتالیا معمولا یه شکل فیل های سفید هستند، کلینیک یوونتوس در عوض بار دیگر نشان داد که چرا یوونتوس آرنا یک الگو برای همه ی کشور است. اینجا تجربه ی یک ورزشکار متولد می شود، از کسانیکه ویزیت می شوند تا بچه هایی که اولین بار با این ورزش مواجه میگردند و نیز ویزیت های آمادگی بدنی برای کسانیکه برای اولین بار پیراهن یوونتوس را بر تن می کنند. کلینیک یوونتوس یک سازه ی متعلق به یوونتوس است که کادر پزشکی مخصوص به خودش را دارد و تحت نظارت دکتر فابریتزیو تنکُنه بوده، کسی که با ما همکاری های زیادی داشته است. می خواهیم نشان بدهیم که یک باشگاه فوتبال فقط مسائل مالی نیست، بلکه نقش مهمی هم در اجتماع دارد، پس تصمیم گرفتیم که تجربه و تخصصمان را در حوزه ی پزشکی گسترش دهیم و آن را در اختیار شهروندان قراردهیم. به نظرم این می تواند الگویی برای تمام تیم های اروپایی باشد و ما به این مسئله افتخار می کنیم.

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: